好耐好耐都冇打過qz咯 -3- 依家日都做乖乖女 狂溫書>w< 希望今次成績好d喇>o<
不過好似同學業拉近左`` 但係就同友情距離遠左咁v3v
不過有ky;;晴;;幸美 就好開心喔^u^
大家努力溫書喔``