為何我既haloween會這麼的無聊哇``
竟然係一個溫書既日子
非常討厭溫書的日子ToT
望日d書已經想放棄喇``
------------------------------------------
haloween都冇人陪我``
牙媽又唔同我食飯哇-w-""
點解要咁對我喎``
仲以為同牙媽住會好開心tim
竟然仲比之前更加唔開心``T^T
咁樣我令願同番舅母佢地住哇
討厭這樣的生活!!