今日生日喇`
真係過得好快哇`
一朝早番到去`
就發現自己櫃桶有份禮物
係恩送既`
今日有好多人同我講生日快樂
[[迫人架~嘻嘻]];;[[不過有好多人都唔係迫既`]]
勁happy
小息個陣`
Christy and 蕊送左份禮物俾我`
不過蕊冇番`
Lunch同左昕食`
去左葵廣`
昕買左副小雲眼鏡俾我`
PE跑九分鐘`
我跑左16個圈`
已經死左>﹏<
超攰
跑完仲要去跳舞
Help me~~~
完全死左左左左`
-----------------------------------------------------------
放左學`
同欣;;婷一齊坐235m走人`
跟住叫左婷上黎我屋企食蛋糕
8點幾先出去荃灣食飯`
諗左勁耐`都唔知食咩
跟住去左味千拉麵度食`
食完`
先發覺[[自己個張100蚊唔見左`鳴鳴]]
跟住同婷去坐地鐵
嘟八達通個陣`
又嘟唔到喎`
勁黑仔囉`
但係個八達通仲有$$架b0
都唔知做咩係到響`
跟住同婷番屋企lu
|