今日我同婷去左海洋公園
之前個日婷叫我7點鐘起身`
我好乖`7點鐘就起左身
就打俾婷`睇下佢起左身未
點知佢又唔起身`
狂打佢手提and屋企電話
點知佢8點幾先起身`
俾佢激死左`
搞點曬就去左婷屋企`
9點幾先開始去海洋公園
坐車中既相相
---------------------------------------
差唔多11點到`
開頭唔係好多人
我地玩左兩次[[洗衣機]]
玩左一次越礦飛車`
超恐怖`。﹏。
一路行一路影
跟住去左睇水母
超靚哇`
睇完就去左食m記
食完就去左玩喇`
玩左一次飛天鞦韆
仲要連續玩左3次海盜船`
第3次玩到超辛苦
想嘔`@﹏@
去左玩摩天輪
舒服曬`
仲影左幾多相相`
仲去左玩兩次瘋狂過山車
跟住去左睇海洋劇場
|