今日起左身
食埋野`玩左陣電腦
4點幾就出左去新屋@o@
過左一陣
就去左[[花園酒家]]食飯;;
開左3圍台
又開左3圍麻雀
我同PiNkY家姐係度唱k
[[不過勁多歌都唔識`d歌勁OuT囉]]
有勁多野食`
食到超飽哇~
牙媽個老闆娘就送個大大既生果籃
跟住表哥就送左個wig俾晞悠
我就同家姐番左新屋先`
開左電視係度睇
跟住家姐就番左大埔
我姨媽仔就上左我屋企訓...
我地兩個睇到3點幾先訓
我上左床訓
訓左勁耐都訓唔著
唉...
跟住10點度就起左身lu
----------------------------------------------------------新居入伙0w0----------------------------------------------------------
|