14/10
小幸美送左隻小熊維尼俾我同婷`
今日放學去左打排球
With高;;林少;;mary;;昕à[[佢睇架咋`]]
今日特別開心~[[唔知點解`]]
放學之前欣同婷`
超kai
婷就狂係度講小蜜蜂
欣就賴死唔走`
同左昕放學`坐30番去`
番到屋企`
跟住7點幾出左去荃灣食飯`
With媽子;;姨媽;;表姐去左食沙嗲王`
好好味哇`
--------------------------------------------------------
15/10
聽日就生日喇`
今日放左學就去dance club
跳到傻左`
6點幾先走人~
同欣and婷去坐235M
等左n耐`
超多人..
Xxx and xxx佢地係屋企樓下一人俾左一份禮物我`
好happy`
跟住同婷係屋企樓下個公園度坐`
係傾計`
傾到7點幾先番上屋企`
今日好開心哇^U^
----------------------------------------------------------
|