| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
升到班..ya!ya!ya!yeah!  |
分類: 未分類 |
今日係結業禮..要入禮堂..悶到我訓左..比高冰睇到..比佢小..但係冇理佢..繼續訓..
之後完左..就返課室..拎成績表..爆開心升到..准升..kaka..
放左之後..去搵雞雞..佢話細rain升唔倒..要留班..佢勁唔据咁..
雞雞話佢唔得閒要去屯門..之後我同c維去食野..食完傾陣計&煲煙..之後就返歸..
返到屋企玩電腦..睇電視..睇睇下眼訓..訓著左..
訓到6點幾醒左..之後同c維傾msn..佢話上黎搵我玩..
9點幾出左去搵c維..蚊仔同佢條女都係度..座左陣公園去康樂打機..打完機陪c維等車..之後返歸..沖涼..打牌..打到3點倒訓覺!ka∼
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
| 比人屌囉..唔該! |
分類: 未分類 |
今日同呀琴去搵奶茶..搵完佢就去左康樂打機..
之後呀琴又話要幫晉仔搵人..煩死人..又熱喎!
我同呀琴行左成個毓華都冇..就去左3張”台”度搵..都冇..就走返去康樂..
晉仔打黎問我地係邊..我地個時係康樂..就話係個度等佢..點知又呀玲打黎..話黎..咁就係康樂等埋佢..
晉仔黎到係屌我地囉!幫佢搵人都要比佢屌囉..行又熱又累..腳都痛埋..仲要比佢屌!痴撚線!
之後同呀琴打打下機..有反黑..我地本來想走後門既..但係又一定比佢地見倒..之後同呀琴扮冇野走出去..好彩冇事!之後呀玲黎到..我地座左陣..返歸..ka∼ |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
去雞雞屋企訓..ya..  |
分類: 未分類 |
今日放左學去雞雞屋企..我睇睇下電視覺得好眼訓..所以係雞雞張床到訓左..kaka∼
訓下訓下比雞雞嘈醒..佢話換衫..叫我訓多陣..
咁我訓訓訓..由1點8個字訓到3點8倒..佢都未換完..=-=”
我起身個時佢話廢事嘈醒我喎..都唔知係咪..kaka∼!之後等雞雞換完衫..就上慈正..到我換衫..換完去康樂打機..打到7點幾就走..! |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
打機..  |
分類: 未分類 |
今日冇去搵雞雞..但係就同呀琴呀玲個d去康樂打機..
去到差唔多時間就返歸..!冇野打........... |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 雞雞又冇出黎..頂 |
分類: 未分類 |
今日同呀琴個d去康樂打機..雞雞又出黎..都唔知係咪同細rain一齊..>∼<”
如果係呢佢仆街喇..少死佢...哼!
冇乜野打喇..! |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »
|