| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 去康樂打機..之後搵奶茶 |
分類: 未分類 |
今日同呀琴,呀玲搵衫落康樂打機..
之後經過洪記見倒奶茶..就同佢打招呼..之後話比佢知我地去打機..
之後我地就去康樂打左陣機..就去搵返奶茶..我地同奶茶傾計,食野..之後玩骰鐘,輸左飲酒..
我唔係輸得最多個個..牙玲先係..kaka∼
之後差唔多9點先返屋企..返到屋企..睇電視..玩電腦..2點幾先訓..
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 去唱k..kaka |
分類: 未分類 |
今朝10幾起左身..之後係度睇電視..睇睇下呀玲打黎問我去唔去唱k..之後我冇問..
之後佢就過黎搵我傾..之後傾左陣..我就話去喇..
之後就沖涼,化妝,換衫搞佢成粒鐘..之後就去搵呀玲一齊撘車搵雞雞..
去到有小小雨..之後就開始大喇..我地冇帶遮..之後入左雞雞個座樓等佢..等到佢..
之後一起撘車去9龍城..之後去開房..
呀琴因為佢有fd生日..所以佢都有去..但係唔同房..佢早過我地去..
之後唱唱唱..唱到3點倒..就走左..之後雞雞帶我地去左間機鋪打機..打左陣..d機好悶..所以就返返去慈雲山度打..打到6點幾去m記座左陣就走.. |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 同夾夾又嘈架..>∼<” |
分類: 未分類 |
今日雞雞4點幾上到黎我同呀琴就即給換衫,化妝個d..
之後去到呀琴屋企..就同佢嘈..我話奶茶都話比d時間佢..今日仲去佢屋企睇碟..之後同呀琴嘈嘈嘈..之後我嬲到走左..走去搵奶茶..
之後同奶茶傾計..睇碟..之後我打比雞雞..睇佢上唔上黎..佢話上..之後就繼續煲煙喇..
之後過左一陣..佢地上到黎..就面左左..之後我地一齋睇碟..睇到7點兩個字倒..就走人..我地去左康樂打機..撘電梯個陣呀琴同我講返野..又冇事喇..kaka∼之後等呀玲落黎..之後去康樂打到8點倒..就走人..
返到屋企我地唔知聽日去唱k好定游水好..之後傾傾傾..我個時睇緊電視..呀琴問我野..我都唔係好留意佢..之後又同佢嘈過..唉..
唔想再同你嘈黎嘈去喇!好想好似前咁fd∼>∼<” |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 哎呀..又唔小心整嬲左夾夾..玩死雞雞! |
分類: 未分類 |
今日等呀雞雞上黎我屋企..之後我同呀琴換衫,化妝出街..
雞雞上到黎都6點尾..之後搞到6點幾..之後一齊出去..雞雞打奶茶話係洪記等..
之後我地行去買煙..我話買一包自己吃唔夾旗..呀琴話你自己買又咪係派煙..之後我話派都係派比雞雞姐..之後佢嬲喇..我話派比雞雞唔派比佢..我唔小心講錯野..sor∼
之後去洪記搵奶茶..去到食野..煲煙..之後奶茶問我地做咩唔傾計既..咁樣..我地都唔識答佢喇..
之後隔左一陣又同呀琴冇野喇..kaka∼
之後食左一陣野..我同呀琴玩死雞雞..ka
之後有電視睇..睇”阿笨與阿占”爆笑!爆死我地la!嘻222∼
睇完左..之後我地係想打機既..但係又唔敢開口同奶茶講..因為驚比佢罵..
之後呀琴係木台底踢我..叫我講..我親呀奶茶去廁所同呀琴講話如果我講既話奶茶一定話我嫁..佢叫我唔好打咁多..之後一輪嘴咁講..所以唔好叫我開口..之後我話叫雞雞講喇咁..
之後奶茶返到黎..雞雞又唔敢開口wo..我同琴一齊踏佢..踢佢叫佢講..之後雞雞話去廁所扮曬冇野咁..之後我又去廁所搵佢..等佢出黎驚佢..佢出到黎驚到佢震左一震..kaka笑死我!
返到去雞雞終於都開口喇..有得打機..之後打左一陣..奶茶叫返我地返黎食野..
之後傾左一陣計..8點9倒返屋企.. |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 同夾夾又冇事喇!去康樂打機機.. |
分類: 未分類 |
今日又同呀琴嘈架..>∼<”點解呢..?個陣呀琴係我屋企..
個時我食緊野..a琴叫我比佢睇下我食緊d咩..之後我唔比喇..之後我個妹就幫我喇..我聽到”拍”一下..我又唔知邊個打邊個打..咁佢地就開片喇!之後打打下我叫佢地唔好打..之後呀琴話你個妹打個先嫁..咁樣..但係我都唔知邊個先喎..之後同佢嘈左幾句..佢就走左..
隔左一陣..我打比雞雞叫佢上黎我屋企..之後等佢黎..我就換衫個d..
之後我睇到個訊息..原來我個妹打電話屌呀琴..我都唔知tim..之後sd訊息哄返呀琴..又冇事喇!kaka∼
之後一齊出街..去搵我媽咪..因為雞雞要買書..之後傾完..就去打機喇..
途中見到奶茶..之後同奶茶傾左一陣計..先去康樂..
去到康樂打左一陣機..7點幾買完野飲..送埋雞雞返撘車就返歸! |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | »
|