| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 同呀琴好返.. |
分類: 未分類 |
今日同呀琴冇野喇..照返平時咁樣玩..嘩哈哈..
去搵奶茶..之後落康樂打機..
冇事喇..同夾夾!
|
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 冷戰第2日 |
分類: 未分類 |
今日係同呀琴冷戰既第2日..唉...
同呀玲去左康樂打左陣機返黎..總係覺得清靜到爆! |
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 清靜既一日.. |
分類: 未分類 |
今日冇出到街..係屋企同呀玲打機..
而且又同呀琴冷戰緊..唉! |
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 去康樂打機..&同呀琴大戰* |
分類: 未分類 |
今日3點幾打比雞雞..問佢上唔上黎..之後佢話係a yan屋企睇緊碟..黎到都5點幾..
之後就傾傾傾..傾左陣..a琴打黎..話雞雞明明應乘左我地先..之後我就左右難為..
傾傾傾..似終雞雞都冇上到黎..
之後就同呀玲呀琴落康樂..因為落雨所以就要帶遮..
其實今日都唔係好想落去..因為落雨..不過呀琴話有人請打機..先落..
去到康樂打機..打到8點就去左m記座..之後阿勇黎左..座左陣撚家豪都黎埋..之後串串串..
我地就走左..之後佢打返黎..問我地係咪玩得咁串..其實係你地串我地先姐ma..”女仔唔串得嫁”先生!之後佢又話你”返就返,唔返就算”咩意思先..咁樣同我地講野..走囉..超*!
之後返屋企食飯,玩電腦..之後呀玲,呀琴過左黎..我地係度睇”阿笨與阿占”之後無端端呀玲電話響..佢地又叫返我地落去..之後呀琴話唔想見倒佢地..呀琴就冇落..佢叫我地11點返黎陪佢睇怪談..
之後我地就落去喇..座左陣..呀琴打黎..叫我地上黎..之後就上la..我地叫佢地係後樓梯等..
之後就睇怪談..睇完我地諗住出返去拎煙..之後呀琴話冇人陪佢..咁我就冇出到去..點知過左10分鐘倒呀玲都未返黎..我就出去搵呀玲..呀琴就叫我12點返返黎..咁我就出去la..去到後樓睇..
見倒佢地係度..佢地冇買煙..咁咪座陣..之後呀琴叫我地返返入黎..
一入黎..呀琴就話我地做咩咁遲先返..成半粒鐘都未返返入黎..你地拎完煙咪入返黎囉..咁..之後我地話佢地冇買..之後我地又屌尻佢地..之後我就座係梳化度..我已經見倒呀琴啤住曬..你咁既眼神咩意思先..咁我咪返入房囉..之後我話一返黎係度嘈住曬..(纇似咁講)之後佢就串一句..我心諗你咁樣明係想嘈架喇!之後就串串串..越串越火..之後就打起上黎..越打越火..之後呀玲入黎阻住左我地打..之後就停左..大家都面青口白..其實今次同你打架既原因唔係因為個兩條仔囉..係你一入黎就嘈生曬..又啤住曬咁..明係想嘈架..你咁樣罵我地唔火個咩..同你識左咁耐都係第1次打架囉.. |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 打機..* |
分類: 未分類 |
今日同呀琴呀玲,雞雞落康樂打機..玩玩玩..玩到8點倒先返屋企..
之後又玩到11點幾睇電視..睇完1點幾先訓..
冇野打..
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »
|