| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 去搵雞精..* |
分類: 未分類 |
n年冇打日記lu..kaka∼
今日去雞雞度..呀琴因為去搵gary..咁就順便一齊落黃大仙la..
咁就3點幾開始換33..化妝個d..之後就同呀琴一齊出門口..之後去搭車..傾計”*
之後落車就去搵雞雞la..之後就去佢屋企..傾計”
見悶就去左商場逛陣..逛到6點半就返歸..
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 打機機.. |
分類: 未分類 |
今日雞雞唔上黎..咁我就同呀玲呀琴去康樂打機..
打到6點幾先慢慢行返屋企..之後去樓下傾計左陣煲煙!之後先走..ka∼
今日冇野打.. |
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
| 雞雞終於返黎la |
分類: 未分類 |
今日雞雞終於返黎la..去左大陸做左成個星期”大陸lei”kaka∼
所以我地就約埋出黎..傾計打機..之後見倒呀奶茶..我地打完機先去搵佢..
之後打完..去搵返佢..又後傾計la..玩骰鐘!之後8點幾先走la...
之後帶埋雞雞上黎..kaka..之後係度傾計!鋤DEE!玩!爆正!xd”””之後雞雞12點半先走..xd”” |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
| 打機機..之後搵奶茶.. |
分類: 未分類 |
今日同呀琴呀玲落康樂打機..之後打比奶茶..問佢係邊..之後傾左陣..就係洪記等la..
之後我地打左陣機..就去搵奶茶..
奶茶話叫我叫呀玲走先..我心諗:可能有人黎..先咁講..
之後座左陣..奶茶話我地d家姐黎..咁..之後就食野..等佢地黎..
之後佢地黎到係咁講野..好好笑!嘩哈哈!
之後傾左陣..8點倒走..返屋企..!之後睇電視..玩電腦..2點幾訓!
好掛住雞雞你呀..幾時返黎呀你!>”<”xD”” |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
| 搞到我發脾四呀..咁樣講野!! |
分類: 未分類 |
今日落康樂打機機..之後淋走個時經過洪記見倒奶茶bo..
之後就入去搵佢la..之後食野..傾計!傾傾下奶茶又話我去機鋪搵男朋友喎..
”痴線喇..緊係唔係la..打機姐ma..都唔關事既..佢鐘意我姐ma..我都唔鐘意佢..”
走個時呀琴又同埋奶茶係度系淋咁講喎..本來去打多鋪機既..點知奶茶講到我好似鐘意佢咁..
話我去搵佢..想見佢喎..如果我係鐘意佢怕咩應先..但係我冇鐘意佢a ma..
係咁講呢樣講個樣..搞到我發脾四..哼!
之後行下行下..有個基佬喎..忍唔住笑呀!笑死人呀!佢做d動作..姣到唔知點講呀!xd””””” |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|