Meko...日記餅!*
獨個看著天花..與公仔去傾講...伴我去玩除了自己身影怎對講................*
meko115
暱稱: meko..潼潼*
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
網址
超悶的一天!!"
都ookk啦~
出9龍~
平凡的一天~
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Fd 日記/板
linda twinnie eunice wincy yuki wai montou MIKI Bowie
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 13
今日人氣: 2
累積人氣: 2680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 28 日  星期日   晴天


題目:去睇太陽計劃2005南區永不放棄太陽夜! 滿足 分類: 未分類

今日twinnie..12點幾就叫醒左我..>~<"之後我換好哂3佢都未出得去喎..咁我就左訓過啦..一訓就訓到走個陣..跟住2點幾就出左北江食野跟住就搭969出銅鑼灣喇..去到好早呀..咁就去左行街啦...夾糖糖食呀...跟住就行左去大球場..等左好耐都無人..打俾果個人原來係香港仔運動場..咁我地就即刻飛的過去呀..超貴喎>~<"頂佢呀..去到拎左d飛就排隊等入啦..跟住歐明黎左..有肥仔..爆炸頭..禮哥.."金毛仔"..珊姐..小tung....同個女仔..跟住我地互相介紹..個姣婆tung p.k啦..對住d仔又攬又盛喎..跟住我地1路行入場..個姣婆同肥仔玩包剪x..輸左要過黎整wai一下喎..勁賤囉~個姣婆同佢講"我好驚呀..我唔夠膽整佢呀..我驚佢打我呀!!".....之後wai就好嬲啦..d飛係哂我地個到幾想唔俾佢入呀..死姣婆!!跟住wai就咩事都唔知咁俾人整左1下..入到場仲衰...佢地8個出左去toilet..得番 我..twinnie同wai係入面等左成粒鐘..勁嬲喎..到開場個陣佢地先番黎..今日好前呀..不過係企位..勁累喎..又落雨喎..搞到隻狗咁~跟住個姣婆勁攬住爆炸頭喎..人地出面有女嫁啦..佢知唔知規矩嫁..又勁搭d仔博頭~跟住我地坐圍爛..肥仔同爆炸頭坐左上黎同wai傾計..個死姣婆又望住哂喎..傾下計都眼啤啤~總之唔俾張飛佢啦..跟住無啦啦又落大雨..我地3個都好開心囉..因為個姣婆d妝1定甩..^^點知有歐明幫佢地遮住喎~>~<"跟住歐明抱起左我睇..因為我唔夠高..條姣婆又望住哂..呵呵..表哥抱我都呷醋..都白白地既..跟住我地睇到容祖兒就走左啦..因為唔想睇佢同之後d歌手..跟住行到去巴士站..個姣婆1路無理過其他果2個女仔喎..只係係前面跟住5條仔發姣..去到巴士站..我地先知原來係對面馬路..跟住歐明話:"吊你!!"跟住後面有班著波褲既kai子話我地..跟歐明講野..跟住wai行埋去同歐明講..佢話邊條pk話我地呀..我話著波褲拖鞋果班..佢同爆炸頭即刻追住班kai子鬧..勁小佢地..我地成班就好似睇戲咁..哈哈..跟住班kai子話唔係話我地..白白地嫁..話過就認啦..又唔認..跟住到到巴士站..條女仲係度姣緊>~<"歐明行左過黎..wai話極之唔滿意佢個fd..跟住歐明話我地同佢唔熟..話佢係傻婆..肥仔問wai係咪因為包剪x果件事嬲..wai話:我有咁小器咩!?wai 1見到佢已經覺得佢係姣婆..成日眼啤啤住我地..又唔諗下d飛邊個俾你既...咁叫做傻咩!?係叫姣!!又唔見我地話珊姐果d..跟住wai勁同佢理論囉..跟住搭左車落長沙灣食野..禮哥..女仔同珊姐都走哂>~<"最好果3個都走哂...得番我地8個去食野..個8婆係都要坐爆炸頭同歐明既中間喎~條仔話要同佢掉位佢又唔肯..頂..姣到佢呀..仲要食野個時望wai..哈哈..wai好靚咩..wai有咩好望呀??跟住食完野又將自己d相傳俾d仔睇呴..又唔見佢傳俾我地睇..姣婆!!姣到出汁...跟住我地食完野就落石峽尾到搵媽咪..佢地食緊野..跟住我地坐左一陣..就去左7-11到買野飲..跟住又去坐..去左食糖水...跟住就搭車番屋企..2點幾番到黎!

2005 年 8 月 19 日  星期五   晴天


題目:出左元朗! 開心 分類: 未分類

今日又係10:30起身..睇孫悟空.之後就直落睇十萬x情x睇完我就玩
下電腦..又訓下咁樣..到左4點幾就換3..換完就出門口..之後就同
eunice佢地出元朗..去到左搵嘛wincy..之後上去個個大廈到
搵左幾層先搵到一間岩..實在太好啦..之後就行下千色又行下元朗廣場.
行完就落左去"元廣"樓下個間野到食糖水..難食到死呀..之後wincy
就走先..我地4個左行下..入左cd店..eunice佢地買左好多
碟呀..之後搭巴士返黎..落車就去左買肖夜食呀..之後就入百街搵媽咪
..之後就一齊返屋企啦!

2005 年 8 月 18 日  星期四   晴天


題目:7月14到啦! 熱情 分類: 未分類

今日我10:30起身睇孫悟空..睇完就訓啦..訓到1:45就起返身..開機玩電腦..玩到5點幾就同twinnie落樓..買m記..買完就等巴士出9龍..出到去就上左7樓..點知..爆炸頭都係到..咁都無理佢..咁就玩電腦啦..到左7:40就走..去酒樓到..上到去勁無奈囉..人又多∼位又唔多喎..咁就同twinnie+文仔落去買野食..買完返去琪姐姐都係到..咁就同佢傾下計咁樣..嘩∼勁嘈呀..個個女人成日唱k喎..又唔知難聽..上年又係去唱..e+佢又唱∼之後行哥哥走過去唱..佢先唔左唱..到左食野個陣時..d野黎到..d人話:食啦食啦!特然個1個小朋友話:唔好食呀∼有毒嫁!哈哈..勁搞笑喎..我坐係第2台都笑左出黎..11點幾我地2經等緊車..12點幾返到屋企!