今日我都唔想出嫁..但媽咪就唔俾喎...p佢個臭街呀..都中學啦..之後我就要同歐明一齊出到啦..出到去佢就同我落清香園到買野食拎走..佢仲買左支qoo俾文仔..之後我就上7樓啦..點知7樓又無人喎..咁我又要落返3樓到啦..咁就食啦..食完坐多陣..就叫文仔老豆同我地一齊上去啦..因為佢都要上..上到去文仔又話要個fd入黎..勁煩喎..之後就俾佢入啦..咁文仔睇睇下我玩電腦..我叫佢地出去..文仔又係到發勁耐脾氣喎..咁我就鬧佢啦..仲係到扮好打喎..好白痴囉..之後佢呀哥返黎..佢先無咁嘈..之後就食飯啦..d湯好好飲呀..之後夜晚個個上左黎..佢沖完涼又叫我走個d喎..仆佢個臭k呀..又要我幫佢拎野落去喎..之後係南通坐左一陣都走啦..之後去左同玉e去食野..食到12點幾就黎到1點先走..之後就去搭車落美孚到搭通消巴返天水圍..之後就坐下面4人個d..勁好喎..無人坐對面..之後本來叫家姐係個個元朗站到等既..點知佢又未出黎喎..但見到佢跑過黎..但都追唔到..咁就叫佢搭的士啦..點知佢仲快過我地..返到屋企沖完涼..我就訓左啦! |