| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 8 日 星期四 |
 | |
| 5開心!! |
因為尋日件事!!
9到我尋晚訓5到!!
好眼訓牙!!
5想打牙!!
p.s傻佬=]:我地個個都5可以忘記呢件事!!
既然過左去既!!就5好再諗!!
我都5想嫁!!
|
| 刊登時間︰2005-09-09 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 7 日 星期三 |
 | |
| 無奈* |
今日同牙琪=]返學!!
之後上堂同之前1樣!!
5想打!!
5開心牙!!
比最好既朋友出賣,5好受!!
仲要同人嘈wo!!
我而家知道班入面有咩好!!
係我地可以玩埋1齊!!
冇咩野心!!
開心好多!!
雖然成日嘈!!
但係嘈完好快冇野!!
明白到朋友5可以輕信!!
|
| 刊登時間︰2005-09-07 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
| 返學學* |
今日同牙琪=]返學also!!
之後第1堂MATHS堂<<<好中2,,,so 5悶!!
之後上ENG作文!!<<120字!!少啦!!
之後上電腦堂<<<開心的!!
之後小息上5樓,,,
之後上社會堂!!<<<中2 TOO,,,,
之後PTH!!比我地串傻左!!!
好笑到傻!!
發現左1樣野!!
我地班可以好齊心嫁!!
由其係1齊串老師個時!!
之後lunch上去搵人!!
同人玩D好好玩既野!!
之後中文堂!!
又串過!!<<<開心的!!
之後ART堂!!
MISS WONG教!!
好無奈!!
放學同老婆1號=],,,老婆2號=],,,牙琪=],,,NODDY=]1齊走,,,
返到去睇TV,,,
之後玩電腦,,,
又1日lu,,,
|
| 刊登時間︰2005-09-06 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | »
|