| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
| 返學學* |
今日同牙琪=]返學
返到去都冇咩!!
今日檢查校服!!
個個死人MR鄭捉我地D頭髮lo,5該!!
乞我憎!!
MISS CHAN都未理佢理lo,,,
之後第1堂上ENG,,,悶到傻,,,
之後就上中文堂!!
又比我地串死啦!!哈!!
之後小息上左去借MATHS書!!
之後上MUS堂!!
佢話好開心見返我地!!
我5知點解!!
講左句我5想見到你!!
之後MATHS堂!!<<好玩我中2,,,
之後lunch上左5樓搵牙欣=],,,
點知NODDY=]叫我還$$比個個5知邊個,,,
我去左B班!!
SOR傻佬=]
今曰個老婆係到搵5到你!!
我聽日先搵你啦!!
之後上中史!!
玩個個5知咩遊戲!!
之後又上ENG又悶過!!
之後上社會,,,
MR徐叫我做科長!!
我同老婆1號1齊做!!
社會堂我中2牙,,,
又1日lu,,,
返到屋企!!
玩左陣電腦,,
之後同傻佬講左陣電話!!
1日就咁過左1大半lu,,,
|
| 刊登時間︰2005-09-05 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 4 日 星期日 |
 | |
| 悶* |
今日好悶牙!!
朝早同傻佬=]玩左陣sms...
下晝煲戰神...
之後夜晚睇電視...
係咁多...又1日... |
| 刊登時間︰2005-09-04 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 3 日 星期六 |
 | |
| 悶* |
今日好悶牙!!
今日冇key!!
出5到去!!
之後搵救星!!
哈*
之後牙妹返左教會!!
之後同傻佬=]玩左陣sms!!
之後玩左陣電腦!!!
1日就咁過去lu!!
|
| 刊登時間︰2005-09-03 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | »
|