琴晚睇電視睇到2:00訓覺
好多BB..好得意-3-
今朝1:00先起身..
食LUNCH' 睇TV
3點幾開電腦..
可能琴日唱K唱上癮!
一開電腦就唱歌唱到停唔到- -
唱到夜晚仲可以繼續Orz
夜晚..沖涼' MSN' 唱歌' 食飯
THAT'S IT..
PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦
我可以- 吳浩康
可以將我不對的 全部為你再收歛
真的可以變 但你竟說沒意思
可以將我粉碎的 全部為你再出現
真的可以變 但你對我信心經已變
而就算真誠 如何使你明白
換著你是我問你 如何剖白
而就算哀求 難原諒我亦無辦法
當愛成為挫折 將愛重頭開始
*可以為你狂叫誓言萬千次
我跪地痛哭都可以
但還未夠沒法子
為你做個僕人亦可以
你下令我都可以試
但不可以接受是再見*
可以的 我可以的 全部做你愛的事
交得出細緻 傳個短訊念句詩
可以的 你可以的 回頭就有我的臉
真的可以變 脾氣再怪也都可以變
而就算真誠 如何使你明白
換著你是我會怎去證明說實話
而就算哀求 難原諒我亦無辦法
當愛成為挫折 將愛重頭開始
REPEAT *
可以為你狂叫誓言萬千次
怕現實再不可以變
唯一可以接受是再見
|