HAPPY B!RTHDAY TO BEAR=]
今朝遲左起身..又遲左出門口-.-
4分鐘去到馬鐵站-口-'' {破左個人紀錄@V@}
同BEAR個D一齊返學
返到去睇NY CHANNEL- -
MATHS..教PROBABILITY 終於唔洗對住D圖喇..呼~
地理..馬力講佢坐過1架車係冇晒擋風玻璃`車入面GE人仲要戴晒黑超!
笑死我>V< 我諗E堂係佢最搞GAG GE一堂=P
中史..TEST- 個個都係度通水XPXP 又係度唱歌- -
經公..同影*邦邦佢地玩15.20-V-
I.S..對作業ANS+睇ETV
MATHS* PROBABILITY AGAIN
LUNCH..落左TUCK SHOP食野
第7節去左HALL`辨論比賽- YELLOW HOUSE VS GREEN HOUSE
校長坐係我隔離-口-''
最後YELLOW HOUSE嬴左-3-
中文X2..教議論文- -
放學..同影去左食M記`陳SIR請-V-
陳SIR又講我個BLOG D野-.- {好彩冇比新BLOG佢- -''}
之後邦邦同SOSO都黎左..
食到5點幾就行去搭車..見到E夫人* 傾左幾句=] 係咁講邦邦..笑死!
陪影等車..勁多MISS係度-口- 所以就等到差唔多6:00先走-.-
臨走前比SOSO摑左一巴-0- 摑完之後我FEEL到聾聾地囉- -''
6點幾返到HM
我要減肥-V-
|