_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 8
累積人氣: 21180
2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


出街..{補打的..} 分類: 未分類

今日10:30起身..

換衫整頭..搞到11點幾出去

本來約左邦邦同王俊11:30係大圍火車站等GE..

但邦邦到12:00先黎到= =  搞到我同王俊等左咁耐-口-''

之後就出旺角..JOIN埋BEAR' DUCK

去左唱K..之後去左影貼紙相

影完就搭地鐵出荃灣..陪王俊配眼鏡..

去到差唔多6:00就搭車去BEAR HM

毛毛好得意-3-   {我唯一唔驚GE動物就係E隻貓-V-''}

到7:00個陣走人..邦邦話返HM- -

所以王俊送左我返HM=]

8點幾個陣又出左去..   去左青龍頭食團年飯..

食到10點幾就上左姨媽度..睇表姐隻狗GE相

哥基犬來的..OK得意=V=

到左11點幾就走LU..

表哥要送左未來表嫂返HM先..之後先送我地返沙田= =

12:30返到HM

沖完涼..傾電話..訓覺

THAT'S IT