今日10:30起身..
換衫整頭..搞到11點幾出去
本來約左邦邦同王俊11:30係大圍火車站等GE..
但邦邦到12:00先黎到= = 搞到我同王俊等左咁耐-口-''
之後就出旺角..JOIN埋BEAR' DUCK
去左唱K..之後去左影貼紙相
影完就搭地鐵出荃灣..陪王俊配眼鏡..
去到差唔多6:00就搭車去BEAR HM
毛毛好得意-3- {我唯一唔驚GE動物就係E隻貓-V-''}
到7:00個陣走人..邦邦話返HM- -
所以王俊送左我返HM=]
8點幾個陣又出左去.. 去左青龍頭食團年飯..
食到10點幾就上左姨媽度..睇表姐隻狗GE相
哥基犬來的..OK得意=V=
到左11點幾就走LU..
表哥要送左未來表嫂返HM先..之後先送我地返沙田= =
12:30返到HM
沖完涼..傾電話..訓覺
THAT'S IT
|