今日SOSO又冇返學- -
搞到我好悶-^-
MATHS..對WS答案' 做數
地理..小測- D答案又係作出黎= = {琴晚唔記得溫書/ \}
中史..做完I.S張WS就訓左覺' 完全冇動力上堂-口-''
經公..唔舒服- - 訓足成堂!
I.S..睇ETV 睇到好眼訓= =
MATHS..聽MISS講佢琴日GE經歷' 之後做數
LUNCH..同影做HW+睇TV
中文X2..做WS- 分組畫外星版「天線得得B」
飛機畫得好似..好過癮-V-''
放學同影' BEAR' 邦邦' 翁泓出沙田..
6點幾返到HM
為你好..所以我不能追問下去?
那..有誰為我好?!
明明是關我的事..但你為甚麼不讓我知道真正的原因..?
一句要我為你好..便要我放棄知道這答案的權利!
到底有沒有想過我的感受?!
若果你是我..你又會有甚麼感受?
我真的很討厭這種感覺!
每次當我聽到你這些說話時..便會覺得很難過!
你知道我的心有多痛麼..?
我這麼不開心..不是因為我曾經喜歡過你而著緊你
而是因為我現在真的當你是朋友! 我才會這麼緊張的!
可是..我只換來一句:: 還是保持距離比較好!
OH MY GOD! 我真的不曉得我有甚麼事情做錯!
我做了甚麼事情令你這樣對我?!
真是我的問題嗎..?!
|