| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 4 月 25 日 星期二 |
 | |
|

>u<Happy Day~~ |
|
朝早o係OK撞到〝脆雞〞la~
咁咪跟住佢行lo~見到汶Yi~Wing~W健麗……
之後我問汶Yi等埋懌瑜就閃返學喇~
俾封信Fa la~之後上課堂~~
小息落左去買野食la~
大哥哥擺低左d野o係枱度就極速閃左lu~=.=〞
之後上數~勁難lo~
都唔知佢講乜~
PTH o個陣我好叻啊~不過我PTH不嬲都叻嫁la~
Lunch落去2樓玩再落地下同芝琳打左陣波~
跟住叫YoYo陪我搵我老豆la~>u<
好耐冇見我老豆lu~傾左陣就打鍾閃人…….
放學______打波~~終於拎返張學生証lu~ke…..
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-27 05:32 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2006 年 4 月 24 日 星期一 |
 | |
|

返學lu~~ |
|
好開心啊~
終於返學喇~!
小息o個陣俾左封信大哥哥la~
放學o係廁所撞到余天欣~
問佢借左部電話~
打俾大哥哥~
死仔~咩野九龍塘啊~
作死你啊~>o<白痴~正一金魚佬泥~
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-26 06:54 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 107 | »
|