| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 4 月 14 日 星期五 |
 | |
|

第3日~行MK~>o<KF...... |
|
起身煮左個公仔麵~
1兩點落去MK行朗豪坊~
第一站___廁所
因為阿珠話要去la~去完之後就去MUJI買野~>u<
買左一枝奶茶~四枝筆~
之後再去陪我家姐買〝姐仔鞋〞la~
買完之後行la~
我家姐毛毛話o個度有d野o岩我wo~
原來係啤啤啊~!!
咁我咪衝過去睇lo~
買左本啤啤簿啊~好可愛ar~
跟住我地就行旺中la~+>+見到丹丹佢地la~行完旺中就去KF行la~
撞到〝xx晶lo~我家姐話佢個樣好老wo~
之後食埋飯就閃喇~!!
p.s.今日收穫豐富~呵呵……!本身想買d野俾你嫁~
But我冇錢lu
下先la~
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-26 06:10 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 | |
|

第2日~~ |
|
>︵<今日冇玩電腦啊~不過剩係睇自己~
睇左大哥哥o個封信~但係未覆……
忽然間諗起o的野~
唉~成日都冇同大哥哥傾野喇~>︵<
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-26 05:56 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 107 | »
|