| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |
 | |
|

...... |
|
今日要返去補英文la~
行到去石商o個度就打俾大哥哥la~
>u<傾到裘記公園o個邊大哥哥叫我o係學校門口等佢~
咁我咪等lo~>o<啊~熱死我~
跟住我地就入去la~之後佢就上去學鼓la~
咁我就同天欣打波la~>u<之後佢就閃人~
咁我又諗到d野~記起今日係馬仔生日~就同佢講lo~
跟住我地督上去補習喇~
哈……抄o野~
之後叫大哥哥等la~不過佢話要搵佢就話放左上泥搵我~
THEN~叫我出泥~俾左o野大哥哥就入廁所洗手之後返去喇~
放左就閃人la~o係ok買左雪條食~u<好味呀~
返到去溫書~夜晚~同大哥哥sms~
不過部電話無電~就傾電話~我地傾左好多o野~
我都知左好多o野~>u<我都好鍾意你嫁~
之後〝聽〞催眠曲la~哈哈….唱歌唱大聲d la~
本身我今晚係係好開心嫁~不過2點幾有人打俾大哥哥~
聽到大哥哥d對話~我已經知道係邊個喇>︵<好〝炆〞啊~
所以就話瞓覺喇~其實呢個棲本係一個籍口~
我相信你祇該都知~當你聽到我瞓o既時侯~
點解語氣會相差咁遠~>︵<
││〝我愛的人 不是 我的愛人〞】】
被人冷落的感想
~今天終於FEEL到了~
愚人節?!
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-04 11:21 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|

| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 | |
|

3月o既至尾尾一日~~(2006) |
|
今o朝o係ok買左本Yes!之後返學la~
同阿Fa講左沉日o既事la~哈哈……傻左…
咁小息去買蘋果綠…上堂飲~
lunch落去諗住桂姿有冇針線盒~
上家政堂~整返上次o個個Cunhion~
>︵<吉到手指啊~流血……好痛!
放學落去擺o的o野就同家麗,汶Yi,珮文,西芹,打波la~
>︵<個鼻托爛左~睇唔到o野~跟住就同汶Yi上去留堂la~
隻白貓坐我隔離~肥泰坐我後面~汶Yi坐肥泰隔離~
借左本Yes 俾DaDa睇~
貓o係度睇緊魔幻飛顫啊~我想睇好耐嫁喇~
咁咪問佢借泥睇la~不過佢佢睇埋先~咁我咪等lo~
點知佢到放o個陣都未睇完~=.=超無奈……
哈…佢同我笑啊~>u<好耐都未見佢對我笑!!好開心~~~好朋友?
放左次後就落去擺袋~之後去買o野飲o個陣撞到知~
佢問我〝做乜兜路行~係咪見到〝情敵而兜路〞
哈……唔知la~之後同芝琳坐埋一齊睇波la~
哎呀~大哥哥同牛奶樂傻左啊~拎住個手球當攬球玩~
幾歲呀你地>u<白痴~跟住走喇!
p.s連續幾日都冇電話用~都唔知幾時先攞返~>︵<
我好掛住你啊~!>o<不過我好驚~驚唔知邊個先係你~
希望你會照顧我o既感受到_ _】】
等待~\\need you//等死~
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-02 11:01 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 107 | »
|