| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 4 月 3 日 星期一 |
 | |
|

Sweet~~>u< 痛x2 |
|
今日問左阿珊左部電話la~
因為小息o個陣見到佢好似唔問心咁~所以問佢咩事la~
lunch大哥哥比返o的o野我la~我又俾佢la~=.=
文意o岩o岩行過泥~之後就閃喇~
放學同大哥哥一齊la~o係學校門口撞到老豆~la~
一齊行喇~問佢借部電話打俾大哥哥問佢o係邊la~
原來佢已經o係度等緊我~跟住一齊行落石商~la~
o係蕃薯度買左好多o野~
>跟住我地就落去食糖水la~
我嗌左曲奇涼粉~大哥哥嗌左咩豆漿豆腐花~
仲叫左碟串燒食la~
食完就等車la~死啦…俾我家組見到我同大哥哥一齊~>︵<
返到去又俾人鬧~我媽又打俾大哥哥~唉~死喇~……
不過我仍然愛你……痛……
p.s本身今日可以好完美~但係……
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-05 11:20 AM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2006 年 4 月 2 日 星期日 |
 | |
|

返歸~~ |
|
今朝,一起身就打俾大哥哥~傾左陣有人搵佢~咁就cut線~
之後溫書la~食飯~同食飯~u<完……
p.s要開始~界粗口喇!!你地唔好引我講啊~如果咪就……
哈~有250蚊啊>u<有錢喇~哈哈
|
|
寫野時間.....[[ 2006-04-05 11:09 AM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 107 | »
|