| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
|

>-<悶... |
|
我o係ok買左本milk..兩盒糖...
之後見到嘉茹同gill~
英文堂默書la~
小息落去訂野食~
撞到大哥哥~
so叫佢請....>u<
lunch叫珮文幫我買蘋果綠~
=u=上堂飲既....
之後落去練歌la~
哈哈...上is o個陣差d笑死lo~
最後上咩屎~
又笑...
放學去練歌la~
練完去一樓同成班男仔&牛眼&江山&寶珠..
睇比賽la~
=o=俾人收埋左個袋...
不過都俾我搵返~
keke..>e<
好yeah!!
石天win 啊~
(預左la~=u=!!)
之後返屋企.....
sms.....
|
|
寫野時間.....[[ 2006-02-09 07:22 PM ]]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
|

慘.... |
|
今日冇上體育堂~
because......痛
搵我阿哥..
不過佢冇應我啊~
之後上電腦o個陣..
玩.....彈珠台>u<
is訓la~
lunch去左e班玩...
之後去左練歌la~
中文堂又訓~
好悶......
>U<隻貓應我啊~
好開心ar!!
好憎你唔應我~
|
|
寫野時間.....[[ 2006-02-08 06:16 PM ]]
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 107 | »
|