17-10-2007
今日派中文測驗卷,以為得冇90分以上添!!嚇死我呀!!原來我有既~~哈哈!!!點知本身成績差個我既前面個位都有94分!!真厲害!~~@@@但係最高分有97分!!~唉.......有D disappointed!!我得92分炸!!但係都係好開心有得買禮物!!Yeah...但係一諗返琴日就好唔happy喇,我地被班主任又發火,又話呢樣又話個樣!!話左一堂,罰左兩個小息~~!都唔知佢......(閱讀全文)