15-10-2007
今日終於派英文測驗卷喇!!以為今次有90分以上,點知就冇,得80分以上,有D失望!!之後返補習,俾姐姐睇,姐姐竟然話幾好仲話我病左咁耐都仲有咁好既成績都ok啦!!之後做完學校功課就係度狂温中文,温完中文後就番屋企叫爸爸黎接我!!!番到屋企就去沖涼。之後同媽咪去食飯,但係末食飯之前去左三聯睇野,咁就俾我睇中左本簿,係Mickey,價錢$10,我就求媽咪......(閱讀全文)