21/11
星期六日對我黎講...
係我不能缺少既日子...
MON~FRI我都係唔夠訓...
上堂係度訓..... (靜係History個堂)
不果...
今個禮拜都係EXAM呀...
勁憎...
MON就係hIstoRY喇...
都唔知點好...
死就死喇.........(閱讀全文)