13/11 ( Ctrl+A)
無奈///
唔想有History呢科...
冇人幫我呀~~
睇完個故事...
我發現暗戀
曾係好難....
哈....
不果我一定暫時唔會有呢D野...
呵呵........(閱讀全文)