7/10
呵呵.......
今日冇人係屋企......
得番我一個係屋企,,
玩咩都得∼
不果好多功課,,
我會慘死...
琴日都逃過一劫.......
個個hIsToRy阿嬸
發老皮,,
好在我上個Friday冇番X......(閱讀全文)