4/9
今日差D遲到...
好在見到D師姐同師兄姐.....
超搞笑.....
學校要量體温...
我就咁行過都冇人理我....
呵呵....
番去課室....
都冇咩....
不果到Maths堂....
要分組.........(閱讀全文)