22/8
太多日冇上黎∼
呢幾日都要番school
好悶......
支持住呀........
係中學個度識左好多同學..........
不果....
好不倖.........
要同我XX一班........
仲有去左History Museum
仲有佢都唔知食錯咩..........(閱讀全文)