15/7
今日分班試唔係太好,
冇做6題.....
我D fd個個都靜係冇做2-3題
唉..............
失敗中...........
希望唔好太差,
我想入A,B班,
不果唔想讀普通話............
我亦都發覺有d人非常黑人憎,......(閱讀全文)