1/8
動漫電玩節到喇~~
今年係我First Time會注意呢D野!!!
好開心呀~~
不果老豆唔俾去......
前幾日.....
睇左黑糖群俠傳......
我開始有小小憎丫頭 (唔好話我....>_< )
我唔係好支持呢套戲.......
可能係嫉妒.....
不果我悶個陣,,......(閱讀全文)