8/7
哈哈.......有人好該死
天,終於幫我懲罰佢喇!!
個個衰人考唔到佢想入個間中學~~
不果,我D 好同學唔同我一間中學,
有D可惜,
今日派位,
不果已經係我意料之內,
我一早已經自己去考中學.....
呢排D人都好似對我唔好..............
琴日同今日已經俾人放我飛機......(閱讀全文)