14/9
中秋節快樂XD
今年都係冇出街....
螢光棒都諗住唔玩=]...
上年就係岩岩出院番黎...
都唔知去邊好.....
唉...
個個升左中學就唔理我...
冇d義氣 (有人得閒既,,不果佢住得太遠)
又孤觸渡過....
出左黑糖群俠傳隻碟.........(閱讀全文)