22/9
陸運會....
熱死人喇...
都唔知係唔係XX
星期五都有一次陸運會...
不果有落雨...
冇咁熱.....
今日咩比賽都冇去...
悶死..
Mr.Loo好『形』
贏盡成條街..........(閱讀全文)