2/10
今日晨早去左番補習社附加,,
仲要遲到左......
我以為我最遲喇...
點知有人仲遲過我XD
數學好屎呀...
負數any咁多唔識....
仲俾人話左半粒鍾....
聽日仲要附加......
之後同同學去左銅鑼灣....
我係地鐵站迷路了X......(閱讀全文)