考完試lu!但心情仍然是緊張(未派卷ma!!)
加上耳鳴的情況愈來愈嚴重!!
hey!各位老友記記我開番blog la!!留多d cm wo !!
he!今日放學後去左尖沙咀同Chandler表弟玩!佢好好笑,一見到我地就面紅!!
本來佢重好活潑,周圍走!!點知去到 Harbour City 的 food court 唔食飯就訓著左!
我地食飽仲未起身,最後咩都無食,係 的情況下走左!!哈哈!!
............................................................................................................................................................................
!!最重要係珮珮同呀羊生日快樂!!
|