2007 年 12 月 31 日 星期一  | |
| 除夕.. |
今日訓到12點幾SOSO打黎-V- {好似MORNING CALL..}
傾左幾句就CUT左線..繼續訓= =
訓到1:30先捨得起身..
食完LUNCH就睇碟'
睇N年前GE破壞之王..笑到肚痛!
套戲有句野好正:: 菠蘿包入面真係有菠蘿..西多士入面真係有屎!
哇..笑死我!
睇完就做HW..
發覺有份英文作文未作- -'' {全班得我1個要作Orz}
唔係MIKE落黎搵我叫我作..我先唔作呀!
個題目係咩30週年= =
完全唔識作! 算..聽日先算- -
做完HW..4:30開電腦
MSN..聽歌'
跟住同SOSO傾電話..
夜晚' 又係唔可以出去倒數- -
唯有留係HM度睇TV..傾電話..MSN喇= =''
SO BORING!
PS:: E個BLOG用埋今日就唔用喇..要轉新BLOG了!
因為某D原因..我唔會POST條LINK上黎..
要條LINK的話..MSN問我啦=]
|
| 刊登時間︰2007-12-31 11:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
比個cm你LA 得閒個話上去see http://blog.qooza.hk/szenok729 上去俾cm我啦
|
|
|
YO..我有黎CM GA.." 真係有菠蘿GA>V<"好正-_-!!
依家個BLOG比我改到唔知點咁T^T""嗚... LAST CM FOR THIS BLOG-0-!!英文很屎呢..."
掰T^T!!
|
網主回覆
嗯..
係喎! 好搞GAG xD''
唔係丫..幾好睇呀=)
岩嫁喇..岩嫁喇=]
THX CM喔..
PS:: 記住去我個新BLOG度留多D CM比我呀-V-'' Posted at 2008-01-01 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Zero~ 於 2008-01-01 12:50 AM 發表:
|
網主回覆
THX CM喔=] Posted at 2008-01-01 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|