2007 年 8 月 16 日 星期四  | |
| 探訪長者=] |
琴晚同LG傾電話傾到1點幾就訓左..
今朝11:00起身..叫醒埋LG
12:30出去..
同LG去M記度食野..之後等文落黎就一齊搭車..
2:00岩岩好返到YMCA=]
去到就分組..我同LG..文3個一組=)
我地要去最遙遠GE石翠樓度探訪長者- -''
又落雨..D禮物又重-0-''
去到有D驚..個度好黑><'' 要拖住LG先至冇咁驚-3-''
4點幾就探訪晒3戶喇..超勁XPXP
之後MISS叫我地返去拎禮物..再去過第2度
3個人得我有UMBRELLA= = 搞到濕晒-0-''
我仲要扮企鵝咁行- -'' 比佢地笑><''
之後MISS出黎接我地=V=
跟住再上過去探D老人家..又濕晒- -''
搞到5點幾就搭車走人..
LG送我返HM=]
係我HM樓下度HEA左陣..LG超搞笑!
做D表情同動作都笑到我肚痛=3=
7:30返到HM=)
|
| 刊登時間︰2007-08-17 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 550 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|