MELODY'S BLOG                               

 KEEPING POSITVE IN  NEGATIVE TIME=]]
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
睇戲..

今朝11:30醒左- -

食LUNCH..睇電視

3:00出門口..約左影佢地3:15係沙田等...

但我3:25先到- -'' 又遲到-0-

3:40睇「SHERK 3」
{WITH影..KATIE..KATIE細佬-3-邦邦..文同CARLOS}

超好睇..好搞笑-3-

5:10睇完..周圍HEA!

同KATIE細佬去扭蛋-V-

佢個細佬超得意-3-串就串D..不過好鍾意佢>3<

6點幾去左空中花園到HEA..同KATIE傾計..傾到爭D喊出黎-0-''

3條友(我..KATIE+細佬)玩得好HIGH!

7點幾..KATIE走..啤就黎左-3-

又係度HEA..HEA到8點幾...

本來見啤出黎食飯我先同佢一齊食..點知佢又我飛機- -

咁我就同邦邦..文..CARLOS去爺爺度食- -

9:30走..

9:35返到HM

 

今日同佢完全零接觸! 一句野都冇同佢講過!= =

大家好似唔識咁!佢好似不斷咁避開我..當我透明!就連睇戲都唔係坐我隔離- -''

見到佢同影..KATIE個D玩得咁開心!

個一刻..個心真係好痛!

點解會變成咁嫁?!-0-''

係咪我做錯左D咩?!所以先要咁對我??!

原來扮開心係好辛苦嫁囉! 今日除左對住KATIE細佬之外..其他時間都極度唔開心!

選擇放棄..係咪會好D呢?!

但我又唔捨得!唉..點做好呀!?

刊登時間︰2007-07-04 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


melodyyan
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
除夕..
2007-12-30
2007-12-29
睇戲- 異獸戰2
1227..
文章分類
全部 (550)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容