2007 年 1 月 14 日 星期日  | |
| 日記.. |
琴晚訓到4點幾..個手提響...
原來係大孖打黎...
同佢傾左好多野...傾傾下...傾到自己又喊...大細孖2個都喊!!- -
傾到6:00先CUT線...
之後又訓番...訓到9:00起身...
食BREAKFAST...去教堂...
12點幾就去左麗豪酒店食LUNCH...
食完就去左買野...2點幾返HM...
返到去就做HW...MSN...
PS::: 打左前2日GE日記...想睇就睇啦=]
|
| 刊登時間︰2007-01-14 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | ... | 550 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|