MELODY'S BLOG                               

 KEEPING POSITVE IN  NEGATIVE TIME=]]
2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天
唔洗返學=]

今朝6點幾..牙耀打黎嘈醒左我!! = ="

傻左呀佢...咁早就嘈醒我...仲要唔知傾咩TIM...=口=

CUT左之後...一路訓...訓到12點幾...超累呢!!!

跟住...食LUNCH...食完又訓左陣...

1點幾睇小孩不笨2...

睇到我喊囉!!!  真係超好睇的!!!

睇睇下...電話係咁響...

聽到我...覺得好煩囉!!!!

個陣...真係好想打人呀!!!

睇完小孩不笨2...就睇書...

之後就同CARLOS...珊傾電話...

6點幾就去左打針...

預防流感喎...KAI到丫..= ="

打完...超痺囉!!

返到HM...隻左手係咁比人打...D人好似完全唔記得我打過針咁!! - -

之後就MSN...勁舞...

PS:: 係打緊E篇日記期間...我隻左手已經比人打過無數次!! = ="

刊登時間︰2006-12-11 07:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


melodyyan
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
除夕..
2007-12-30
2007-12-29
睇戲- 異獸戰2
1227..
文章分類
全部 (550)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容