點解你要話同我做番朋友..`
又要話中意我t3t`"
你既最後信息,,我會好好保存t^t`
但係我好掛住你架...>^<`*
仲有果日有人話你會同條女行街好夜番..`
係咪真呢?!`
你話點解我會話你吾係真心.."
可能係因為你既性格芭*
但係我吾理你對我係吾係真心,,
我真係中意你t3t`
既然你要同我告別`
咁我只好祝你..地幸福NA`
再見釕`莪滴蓶亼 プ〒﹏〒プ,,,,,,,
----------------------------------*
一陣要去合唱團-3-`呠"
同大家講掰掰l0r`^^
|