琴日放左學`
我就即刻碌左去籃球場佢`
撞班鬼鬼-3-`就同佢1齊去na-呠'
去到見吾到佢也>"<))
跟住又見到鬼牙哥`
就跟住佢去足球場-333333-"
點知系圖書館個公園見到LSY唷*3*`
牙詩見到先-3-`
跟住就話佢跑左去果樹`'
姐系分明見到我就跑NA t^t`
我唸住比d朱古力同糖糖佢NA..,
後尾牙詩同鬼鬼就比左佢d fd..,
因為佢走左入蝶聚樓入面,,`
唉`我連正面望都望吾到佢`
牙詩就好NAt3t`
烏烏..,<3`
後尾比左佢之後,,
老豆打電話尼吹尻我番去-3-"
跟住LSY又吾理我`.,
我咪番左屋企-]`
冇幾耐`
LSY sd左個sms落我老豆部手機到:
多謝你噢,但我咁見你- -`
但系我冇怪到佢咁見NA`反而好開心呢xdd*
跟住我就打電話比佢LU-0-`
呵呵..,<3`
我跟他渡過釕1個開心的晚上`'
原來-`中意1個人*
吾1定要佢同你系埋1齊先開心既0*0'
只要系對方開心`自己都會開心也`'
大家要跟蜜瓜瓜1樣唷`'
努力跟他1起渡過每段日子芭!*
{可惜他有女朋友}`*
---------------------------------------`
哇哇哇`今天嚇親蜜瓜釕!*"
放學果陣`吳X霞同我N詩哦哦哦左好耐-3-"
佢話牙詩;你好多野傾BO`坐到邊傾到邊..-3-"
跟住又同我講楊X塋同牙LING件事..,
大佬`我幫拖架咋喎-/\-搞咩..,'要記缺點/小過-\/-'
話:你吾覺得你地好似黑社會講數架咩?!
我話:少少NA`呠-3-"
唉/..\兜路行`你吹波波-0-"
呵`'
死LSY`要回回回禮唷<3`'xdd*
掰掰*
|