今日朝早晨跑完,返屋企沖完涼諗住訓多陣
點知一闔埋對眼樓上即刻裝修 ... 嘩 .. 洗吾洗咁準時 ..
跟住冇得訓啦 ..
到左下就 實在太悶 就去左公園坐一陣啦 ...
見到好多細路仔係度玩 就覺得原來自己細個果陣都好無聊下姐 ... (其實而家都冇好幾多 -口-)
跟住就見到有個妹妹仔係咁望住我 (見我令仔都吾洗咁姐~~(吾知醜-口- ))
望望下佢仲仆街 ... 我吾小心笑左出聲 - -...
跟住就走埋去問下佢有冇事 ... 嘩 ... 點知佢仆左街仲笑得出 ... 勁 !
跟住佢就叫我陪佢玩啦 .. 反正我都悶 無所謂囉 ~ 然後我就幫佢推鞦韆
點知又有個細路望左我一陣過黎問我話 你係咪佢老豆 =口=
嘩 ... 我個樣吾係咁老掛 ... 真係人人期望嘔白泡 ~ ~
最後走果陣我仲買雪糕比個妹妹仔食 .. 係咪好好人呢~~~ 啊哈
好彩佢識返屋企炸 = =
如果吾係我真係Abc佢個Zxy ~~~ zZ
|