今天天氣晴 (其實有落雨)
最近多左項技能 你估下係咩 ?
冇錯啦 ! 就係晨跑 (你有答我咩 ? 好似冇)
期待18歲的到來
與其在家中做宅男 雖然有得嘆世界
但我仍然都係比較喜歡繁忙的自己
最近發覺吾充實下自己 太得閒做乜都會悶 ~
就好似以前返學 就會好想放假 放假就自然會覺得開心
但而家 吾洗返學 在家中 會覺得悶 已經沒有當初返學想放假在家中果種喜悅感
順便一提 18歲係咪會變得好八卦架 ? 因為 .. 十八(實八) ?