最近開始凍,
但係又幾正,
因為好過熱,
不過最近係,
無奈的日日,
順便一提,我真係唔知仲有乜值得繼續努力的事情 ...
悲觀是我的個性 ? 但我覺得唔係
但 ... 最近過得既不充實又空虛 ...
或許是因為我每種生活都過過晒
所以全悶晒 ? ( 唔知醜 )
咪就係 !