哈~唔知大家知唔知今日係咩日子呢!!!
醒目既讀者都知啦,,今日係會考放榜日牙=]
先祝各會考生成績理想,,唔理想既都要奸巴爹牙
不過今日除左係放榜日都你我學校既選課結果出爐日!!
好消息牙。。我選個兩課都得左丫(生化&經濟)..YES
(今日落雨重以為無咩好野發生)重唔住甘係...
禾媽打好似知甘..今日買左西餅反黎食
D西餅好好未^^(有相)
個廣告真係勁..(落雨又有咩好怕wo,生命滿希望)
唔好意思買左廣告,,die 左 bu (難日文=],估到你就勁囉)
好啦,,今日打住甘多..明天請早啦^^
沙yo啦啦
|