唔知做咩呢..依排甘多唔開心既事
先係身邊d fd..關係差差><..要快d攪掂先^^
再跟住就係網上fd..好多都因感情唔happy T^T
我自己都係...今日比人吊
重好金..甘吊..真係屎忽都比佢吊大呢
話說就甘既..琴日老婆既狗死左
跟住佢想我陪..就想上黎瞓..甘我都無咩所謂..點知
佢叫左威威..威威叫左軒軒..不過都唔係重點呢
雖然係多人左d..大家點都係要逼下
點知就係甘..丫威係甘撞到道門
丫軒係甘旭到d雜物..我同老婆就係甘攪gag
係甘笑..攪到勁嘈..丫媽即起身吊..T^T
唉...無啦啦瞓瞓下都吊我...吊完就走左
不過都好逼都嘈.所以成夜無瞓...到全家人反曬工
細佬反埋學就出左黎..點知係甘叫打牌..老婆又幫佢地
所以發左脾氣係佢地到><..sorry丫,,,軒軒..威威..老婆豬
無覺好瞓先心情唔好T^T..無心..
跟住彊緊個時就佢地有佢地玩..我有我瞓覺,,不過都好彩
就係甘先避過左輸錢既機會
有人食左小四喜..重有清一色..全部大牌.. :p..真lucky=]
係到..等我同大家打打氣啦..唔好唔開心啦..又係番學既時候啦=]
唔開心又係甘過..開心又係開過..醒目既你一定會開心既過既
你想唔開心甘過既搵我啦..等我日日煩到你問心為止=]
正所謂..笑一笑世界更美妙..日日喊遲早冚家產嘛:p
巧啦..快d瞓先..準備聽日既開心野黎=]
|