傻喵..I AM 爛Gag貓=]
斜陽短 年華少 珍惜便不感覺少
meow_
暱稱: 喵喵
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
\_/
擔心呢
打打氣
死番黎
悶悶悶
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 262
今日人氣: 2
累積人氣: 1419
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   驟雨


第二日啦.... 分類: 未分類

今日又要反學啦=]...
不過好開心..事關又可以一齊打波啦...我地係tps
籃球火=]...哈...成班人見到個波...好似見到靚女甘...係甘尖叫(一d都唔誇.唔係講笑架=])
但係....就係e個時候..個男副校話...由於學校工程中..球類洞動要暫停
都唔知佢係唔係傻撚左..禮堂同廁所裝修,關個球場咩事丫..比佢吹到啤一聲
算...唔比我地打...難得我今日8點都未到就起身...
上到班課...上通識..個丫sir勁愛攬難gag...下一堂個miss又係...正
以後上堂就唔怕悶啦=]..同我一樣.攬gag之人...英雄所講...略同=]
由於今日副校唔比打波..就係甘我地成班波友就上左黎我home樓下球埸打啦
今日起攰...要應付甘多人...重要唔只同佢地打,,,重有同平時打開街場既人打
我今日真係身經百戰啦...梗係受曬傷啦^^...成日骨頭脆,十足幾百歲=]好難
就係甘..我由3點半打到夜晚7點半啦...反到去就梗係沖涼..食飯..上床
瞓啦=]..到左9點半就無啦啦起左身..即刻就醒起..唔記我默書
啦啦聲就溫左佢...再打埋e篇野就瞓啦...一來攰到死..二來聽日默書...Zzz






訪客留言 (返回 meow_ 的日誌)


catherinchan 於 2009-08-28 03:40 PM 發表:
comment~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]